Tuesday 10 January 2017

Citra Allegro Hanya Ingin Bersamamu

Lyrics from iniyaval-iniyaval.blogspot.com
Citra Allegro Hanya Ingin Bersamamu Lyrics, singer by Citra Allegro

Dari dulu Ku hanya Memikirkanmu
Stetlah sekian lama Kita tidak bertemu
Dari dulu Ku hanya Mencintaimu
Walau kau tak pernah Memikirkanku

Ku terima Semuanya
Kesalahanku Padamu

Kembalilah padaku
Jangan tinggalkan aku
Aku hanya ingin Bersamamu

Maafkanlah diriku
Yang tlah menyakitimu
Beri aku kesempatan
Buktikan cintaku Kepadamu

Sesungguhnya ku hanya mencintaimu
Maafkanlah aku Maafkanlah aku
Ku sadari Semuanya
Kesalahanku Selama ini

Kembalilah padaku
Jangan tinggalkan aku
Aku hanya ingin Bersamamu

Maafkanlah diriku
Yang tlah menyakitimu
Beri aku kesempatan
Buktikan cintaku Kepadamu


*Music

Kembalilah padaku
Jangan tinggalkan aku
Aku hanya ingin Bersamamu

Maafkanlah diriku
Yang tlah menyakitimu
Beri aku kesempatan Untukmu

Kembalilah padaku
Jangan tinggalkan aku
Aku hanya ingin Bersamamu

Maafkanlah diriku
Yang tlah menyakitimu
Beri aku kesempatan
Buktikan cintaku Kepadamu

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.