Saturday 24 December 2016

Azhael Mencinta

Lyrics from iniyaval-iniyaval.blogspot.com
Azhael Mencinta Lyrics, singer by Azhael

Kiranya ku mampu Memutarkan masa dulu
Ku padamkan semua Ingatanmu
Agar bila kita bertemu Di waktu itu
Tak hanya kenaliku Yang baru

Akan ku beri Segala yang kau mahu
Akan ku janji Dirimu

Maafkanlah aku Kerana tak mampu
Melepaskanmu Dari hidupku
Ampuni aku Kerana terlalu
Mencinta kamu Maafkanlah aku

Ku berharap jika Kau ditakdirkan untukku
Biar jadikan ia selalu
Jika ku tahu Hatimu Bukanlah untukku
Tak ada lain Kan memilikimu

Akan ku beri Segala yang kau mahu
Akan ku janji Diirmu

Maafkanlah aku Kerana tak mampu
Melepaskanmu Dari hidupku
Ampuni aku Kerana terlalu
Mencinta kamu Maafkanlah aku

Tapi ada pilihan lain
Tiada jalan keluar dari
Cinta kan ku selama-lamanya

Setiap nafasmu Selamanya untukku
Selamat menjadi separuh hidupku

*Music

Maafkanlah aku Kerana tak mampu
Melepaskanmu Dari hidupku
Ampuni aku Kerana terlalu
Mencinta kamu Maafkanlah aku

Maafkanlah aku Kerana tak mampu
Melepaskanmu Dari hidupku
Ampunilah aku Kerana terlalu
Mencinta kamu Maafkanlah aku

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.